PROJECT
Στρατηγική των «τριών οθονών»
CLIENT
Pantasos
DATE
Δεκέμβριος 2023
DESIGNER
Pantasos
Η στρατηγική των «τριών οθονών», για την οποία έκαναν λόγο τα προηγούμενα χρόνια οι διευθυντές τηλεοπτικών σταθμών, αναφερόταν σε τηλεοπτικές εκπομπές, σε περιεχόμενο για το Διαδίκτυο και περιεχόμενο για κινητές συσκευές.
Οι ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές ήταν και παραμένουν μια σημαντική πηγή κοινοτικής δημοσιογραφίας, ιδίως σε αναπτυσσόμενες περιοχές του κόσμου.
Στον αναπτυσσόμενο κόσμο, το ραδιόφωνο αποτελεί ένα σημαντικό μέσο ενημέρωσης για κοινότητες με χαμηλό ποσοστό αλφαβητισμού, για κοινότητες που χρειάζονται εξειδικευμένες πληροφορίες ή για κοινότητες σε αραιοκατοικημένες αγροτικές περιοχές με ανεπαρκείς έως ανύπαρκτες υποδομές, παράγοντες οι οποίοι, συνδυαστικά, καθιστούν άλλες μορφές ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων των εφημερίδων και του Διαδικτύου, ανέφικτες.